درگذشت مرد با تعصب فوتبال ایران، علی انصاریان
نوشته شده توسط : gheirati

 « علی انصاریان » پیشکسوت فوتبال ایران پس از روزها نبرد نافرجام با ویروس مهلک کرونا در نهایت در 15 بهمن ماه 1399 چشم از دنیا فرو بست.

بار دیگر ایران عزادار شد...

چند روزی از درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ایران، مهرداد میناوند نگذشته بود که بار دیگر این حادثه تکرار شد و ویروس کرونا  باعث شد که پیشکسوت فوتبال ایران، علی انصاریان  نتواند در برابر این ویروس مقاومت کند و زندگی او در سن 43 سالگی به پایان برسد.   

علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 در تهران است. وی فوتبال حرفه ای خود را از سال 1369 در تیم جوانان پیام تهران آغاز کرد. بانک سپه، بانک ملی و فجر سپاسی  دیگر تیم هایی می باشند که او در رده نوجوانان در آن ها بازی کرده است. از آن پس او نیز فوتبال خود را به صورت حرفه ای تر ادامه داد و اولین گام خود را با بازی در تیم فجر سپاسی رده بزرگسالان برداشت. سپس در سال 1377 به تیم پرسپولیس ملحق شده و با پیراهن این تیم توانست در 88 بازی تعداد 6 گل ه ثمر رساند.

وی پس ازبازی در تیم پرسپولیس به مدت یکسال به تیم سایپا رفت اما دوام نیاورد و بار دیگر به تیم پرسپولیس بازگشت. انصاریان سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم دارد و در سال 1386 به این تیم پیوست. همچنین او سابقه بازی در تیم های لیگ برتری دیگری مانند استیل ‌آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز و شاهین بوشهر را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این پیشکسوت فوتبال ایران تعداد 6 بازی هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته است. این مدافع نام آشنای فوتبال ایران در سال 1390 به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

فعالیت در عرصه هنری

علی انصاریان پس از خداحافظی از فوتبال وارد عرصه هنرو بازیگری شد. وی در بیش از 10 فیلم و مجموعه ایفای نقش کرد. همچنین چندین برنامه اینترنتی را هم اجرا کرده است. پاداش سکوت، کلاف، شروع یک پایان، حکم تیر، دو روز تا ماندن، حس خوب زندگی،اژدر، کلوپ همسران و رمانتیسم عماد و طوبا از جمله فیلم هایی است که او در آن ها نقش آفرینی کرده است. از دیگر فعالیت های این انصاریان می توان به هنر خوانندگی او اشاره کرد که در سال 1390 آهنگی به نام تشدید را در بازار موسیقی منتشر کرده و پس از آن به کار خود در این عرصه پایان داد.

درگذشت

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت، از ابتدای بهمن ماه با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شد و پس از چند روز مقاومت در برابر این ویروس در نهایت در 15 بهمن ماه 1399، در سن 43 سالگی چشم از دنیا فروبست و بار دیگر باعث شد شوک بزرگی به جامعه ورزشی ایران و هواداران فوتبال وارد شود.  





:: برچسب‌ها: درگذشت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: